top of page
tiara_b719ca803a8ac4ce1f89b77720e2c46f_1521558903000.jpg
LogoTR

Veelgestelde vragen

Ik heb een allergie, hoe gaan jullie hier mee om?

Het is al vervelend genoeg voor jou dat je een allergie hebt. Wij nemen dit heel serieus. Daarom vragen wij op voorhand om je allergieën door te geven, Zodat we hier rekening mee kunnen houden. We maken alles zelf in huis en weten dus precies wat er wel en niet in een gerecht zit. Toch kunnen we sommige dingen niet voor 1 persoon maken. Een pan saus of een recept ijs kunnen we niet in kleine hoeveelheden bereiden. Dus soms kiezen we ervoor iets anders te maken of te geven.

Ik heb een voedselvoorkeur, hoe gaan jullie hier mee om?

Wij kiezen ervoor een kwalitatief hoogwaardig menu te koken. Hiervoor werken wij met zowel plantaardige als dierlijke producten en werken we geïnspireerd door de seizoenen. Het kan voorkomen dat er iets op het menu staat wat je nog nooit gegeten hebt, of misschien zelfs niet lust. Wij moedigen onze gasten alles te proberen, omdat het wellicht net anders is dan je eerdere ervaring. Wil je uit principe iets niet eten, dan kunnen we hier tot bepaalde hoogte rekening mee houden. Wij houden rekening met vis, vlees en vegetarische voorkeuren. Wij koken niet vegan en niet volgens niet medische dieetvoorschriften.

Ik heb een hond, mag deze mee?

Helaas zijn huisdieren niet toegestaan. Hoewel wij zelf ook huisdieren hebben, zijn er misschien andere gasten die dit niet prettig vinden of er bang voor zijn. 

Ik wil met kleine kinderen komen, kan dat?

Hoewel wij iedereen een fijne avond willen bieden, adviseren we toch opa en oma te vragen om op te passen. Wij serveren uitsluitend 5 of 8 gangen en hebben geen kindermenu o.i.d. en het is dan voor jezelf toch ook een fijn avondje samen.

Het restaurant zit niet vol, toch kunnen we niet dineren?

Wij werken graag op reservering, dit geeft ons de ruimte om ons personeel goed in te delen en goed in te kopen zodat er weinig verspilling is. Soms kan het gebeuren dat we last minute veel reserveringen binnen krijgen. Om de kwaliteit van service te waarborgen nemen wij dan een maximaal aantal gasten aan. Zodat we de gasten die al gereserveerd hebben de service en kwaliteit kunnen bieden die ze verwachten. 

Ik wilde komen eten, maar jullie waren dicht?

Gelukkig komt het niet vaak meer voor, Maar heel soms staan er geen reserveringen in de agenda.  In dat geval trekken wij om 18 uur de deur achter ons dicht en genieten wij van een avondje met ons gezin. Wij adviseren altijd te reserveren, of last minute toch even te bellen als je wilt langskomen.

Hoe vaak wisselen jullie van menu?

Wij wisselen regelmatig ons menu, wij houden doorgaans de eerste Woensdag van de maand aan. Maar het kan zijn dat we een bepaald gerecht langer houden omdat er veel positieve reacties op zijn.

We willen met een groep komen?

Dat kan, wij veel ervaring met grote gezelschappen. Ons restaurant is alleen niet gericht op grote groepen. Wij hebben uitsluitend ronde tafels, deze kunnen we samen zetten tot een grotere geheel, maar het word geen rechthoekige tafel. Voor de echt grote gezelschappen adviseren we het restaurant af te huren en op losse tafels te dineren, je kunt dan gedurende de avond wisselen van tafel. 

Waarom kiezen jullie voor deze achtergrond muziek?

Wij zijn beide grote muziekliefhebbers, en vinden het leuk om dit uit te dragen. De lijst is zorgvuldig door onszelf samengesteld. 

Wij hebben een voucher, hoe lang is deze geldig?

Wij zijn altijd erg trots als iemand onze voucher als cadeau wil geven. De fysiek uitgegeven vouchers zijn onbeperkt geldig. De nieuwe online vouchers hebben een inlevertijd van een jaar.

bottom of page